Web sitemize hoşgeldiniz, 15 Kasım 2018

Evim.net Kargo Takip

Reklam
Evim.net Kargo Takip

İnternet’in yaşantımızda yaygınlaşması ile online alışveriş yapmak rutin hayatlarımızın bir parçası olmuştur. Evim.net sitesi online alışveriş faaliyetine yeni bir boyut kazandırmaktadır. Evleriniz için en iyi dekorasyon ürünlerini, en moda tarzları ve en kaliteli mobilyaları bir tık uzağınızda bulundurmaktadır. Bu özelliği ile Evim.net Uzakdoğu stilinden Vintage tarzına kadar her türlü dekorasyon yelpazesine sahip olmasıyla farklı zevklere sahip müşterilerini aynı ölçüde memnun etmektedir. Müşteri odaklı çalışma sistemleri ve karşı tarafın haklarına sahip çıkması ile güvenli bir alışveriş ortamı oluşturmaktadır. Memnun kalınmayan ürünün iadesini 15 gün içerisinde alan Evim.net profesyonel ve kaliteli bir sanal mağazacılık hizmeti sunmaktadır.

Evim.net Kargo Takip İşlemi

Evim.net üzerinden yaptığınız her alışveriş için güvenli alışveriş, kargo takibi, garanti ve iade seçeneklerinden yararlanabilirsiniz. Satın aldığınız ürünün sitedeki kampanyası bittikten hemen sonra ürünün özelliğine  göre özel korumalı bir şekilde paketlenip gönderimi sağlanır. Kampanya bittikten sonraki 7 iş günü içinde paketiniz kargoya teslim edilir. Kargonun size ulaşma süresi ortalama 2- 3 iş günüdür.

Verilen siparişlerin takibi evim.net sitesinin Hesabım menüsünün sağında yer alan ‘siparişlerim’ bölümünden, siparişin her aşaması takip edilebilmektedir. Siparişler için 3 bilgilendirme seçeneği bulunmaktadır.

Siparişiniz Hazırlanıyor Seçeneği ile; Siparişinizin tarafımıza ulaştığını ve hazırlandığını,
Ürününüz Kargoya Verildi Seçeneği ile; Paketleme işleminin tamamlandığını ve kargoya teslim edildiğini,
Siparişiniz İptal Edildi Seçeneği ile; İadesini talep ettiğiniz ürünün tarafımıza ulaştığını ve iade onayının alındığını ifade etmekteyiz.

Türkiye geneline tüm ürünlerin müşteriye gönderimi ARAS kargo ile yapılmaktadır. Kargo ücreti 8 TL’dir. Kıbrıs’a ve  İstanbul Adalar ilçesine şuan gönderim yapılamamaktadır.

aras-kargo-takibi

Ayrıca kargo şirketi; kendisine iletimi yapılmış ürünlerin takibi ile bilgilendirme SMS’ ini alıcıya göndermektedir. Bu SMS içeriğinde gönderilen kargo takip numarası ile ARAS kargonun resmi internet sitesinden de kargonuzu takip edebilirsiniz. Aras kargo yaptığı yenilikler ile facebook, twitter, google plus üzerinden bilgilendir seçeneklerinden bile yararlanabilirsiniz. Aras kargonun resmi internet sitesine girdiğinizde ana sayfanın sol alt köşesinde bulunun gönderi takip alanından, SMS ile bildirilen kargo takip numarası yazılarak ok şeklindeki butona tıklamalısınız. Bundan sonra karşınıza çıkan sayfa ile yurt içine mi yoksa yurt dışına mı gönderim yapıldığını seçmelisiniz. Sonrasında bilgilerinizi girerek, kargom nerede sorunuzua kolayca cevap bulabilirsiniz. Kargo dağıtım merkezinde mi yoksa kurye de dağıtımda mı olduğu belirtilir. Eğer internet üzerinden işlem yapmak istemiyorsanız, aras kargonun 444 25 52 numaralı canlı destek hattı üzerinden de işleminizi talimatlar ile yaptırabilirsiniz.

Eğer kargo şirketi evinize gelip sizi bulamadıysa adresinize “teslim edilemedi” notu bırakılır. Bir sonraki iş günü siparişiniz bir kez daha adresinize getirilir. Kargo firmasını arayıp tekrar gelecekleri zaman bilgisini paylaştığınızda, paketinizin adresinizde bulunurken gelmesini sağlayabilirsiniz. İkinci kez gelindiğinde teslim edilemeyen siparişiniz Evim.net deposuna iade edilir. Tüm siparişler, yasaların gerektirdiği üzere irsaliye ve fatura ile kargolanır. Kargo şirketinin İstanbul içi sevkiyatı hakkında: Aras Kargo İstanbul’un bazı ilçelerine haftanın belli günlerinde gönderim yapmadığı bilinmektedir. Ağva, Durusu ve Şile ilçelerine Pazartesi ve Perşembe günleri; Ömerli’ye Pazar hariç her gün teslimat yapmaktadır.

ARAS Kargo İnternet Sitesi İçin TIKLAYINIZ!

Ürünü Teslim Alırken Dikkat Etmeniz Gerekenler;

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma gibi bir sorun olup olmadığını kargo şirketinin sorumlu kuryesinin yanında  kontrol etmelisiniz. Eksik/Hasarlı ürün tespit etmeniz durumunda; kargo yetkilisinden tutanak tutmasını talep ediniz ve hasarlı/eksik ürünleri teslim almayınız. Tutanak tutulması, kargodaki problemin sizden değil, kargo firmasından kaynaklandığını gösterir.Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.Tutanak sonucunda yeni ürün tarafınıza Evim.net tarafından hemen kargolanacaktır. İlk teslimat esnasında tutanak tutulmadığı için ürünün eksik/hasarlı durumu incelemeye bağlı olarak site tarafından reddedilebilir. Ayrıca paketiniz de bulunan ürünlerin, faturaya yansıyan ürünlerle aynı olduğundan emin olmanızı öneririz. Eğer ürününüz kargodan eksik çıkmış ise Evim.net sitesi üzerinden “Destek”sayfasından  sipariş numaranızı belirterek durumu anlatan bir e-posta gönderebilirsiniz. Size en yakın kısa sürede bu konuda cevap verilecektir. İsterseniz; 0850 333 63 63 numaralı telefondan Evim.net sitesinin müşteri hizmetlerindeki yetkili kişisi ile görüşebilirsiniz.

Garanti ve İade Bilgileri

Ürünler adresinize ulaştıktan itibaren 15 gün yasal iade süreciniz bulunmaktadır. Bu süreç içerisinde iade yapabilirsiniz. İade edeceğiniz ürün için Evim.net sitesi üzerinden; destek bölümünde yer alan yeni destek talebi yazısının üzerine tıklayarak İade İşlemleri seçeneğini seçmelisiniz. Siparişinizi işaretlemeniz ve iade nedeninizi yazmanız zorunludur. Kargo şirketinin size teslim ettiği faturanızın alt bölümünde yer alan iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurup imzalamalısınız. Bu bilgileri işaretlemeniz 385 Sayılı Vergi Usul Kanunu uyarınca, zorunlu kılınmıştır. İade talebinize onay geldikten sonra 444 25 52 numaralı telefondan Aras Kargo’ya ulaşarak ürünü karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürünü karşı ödemeli gönderebilmeniz için Aras Kargo’ya mutlaka 1300836910934 resmi Evim.net müşteri numarasını belirtmelisiniz. Ürününüzü; faturası ve eksiksiz doldurulmuş bilgilendirme bölümleri ile orijinal paketleri içerisinde gönderilen belgeleri ve tüm aksesuarları ile göndermeniz gerekmektedir. Fakat orijinal paketi üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez.Size gönderilen Evim.net kutusu ile yada farklı bir dayanıklı kutu içerisinde göndermelisiniz. Kullanılmamış ve zarar verilmemiş ürünlerin iadesi kabul edilmektedir. Kusurlu ürün iadesinde; kusur hakkında doldurulan bilgilendirme formununda kargoyla gönderilmesi zorunludur. Gönderilen ürün, belirttiğiniz bilgilendirme formuna dayanarak uzmanlar tarafından incelenir. Değişim onayı verilen ürün markanın güncel stoğunda mevcut ise, aynı ürünün sağlam olanı ile birebir değişimi yapılır. Stokta bulunmayan ürünler için ise iade alınıp ve ücreti alıcıya iletilir. Elektronik ürünlerin ambalajı açıldığında ya da üründe teknik bir arıza durumu mevcut olmadığı sürece ilgili markanın teknik servisinden rapor alarak Evim.net’ e Aras kargo ile karşı ödemeli olarak iade edebilirsiniz.

Aras Kargo Telefon: 444 25 52

Evim.net İnternet Sitesi İçin TIKLAYINIZ!

Evim.net İletişim Adresi: Merkez Mah. Hasat Sok. No: 52/1 Şişli – İstanbul

Evim.net Müşteri Hizmetleri: Soru ve önerileriniz için  destek@evim.net e-mail adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.

Çalışma saatleri hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasıdır.

Evim.net E-Posta Adresi: destek@evim.net

Etiketler:

Reklam
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz