Web sitemize hoşgeldiniz, 15 Kasım 2018

Flo Kargo Takip

Reklam
Flo Kargo Takip

1960’lı yılların başında Ahmet Ziylan tarafından Gaziantep’te 50 metrekarelik ufak bir atölyede temelleri atılan Ziylan Grubu, ısmarlama ayakkabı üretimi yapmak üzere faaliyetlerine başladı. 1994 yılında FLO markasıyla pazara adım atan Ziylan “ayakkabı mağaza zinciri” sistemini Türkiye’ye kazandırmış oldu. Flo satışını gerçekleştirdiği ürünlerinin kalitesine önem verdiği gibi güvenli bir şekilde alıcısına da teslim edilmesinde aynı titizlik ile çalışır. Bu sebeple kargo iletimi sırasında yaşanan sıkıntıyı en aza indirmek için Aras Kargo şirketi ile ürün gönderimini gerçekleştirmektedir.

Flo Kargo Takibi İşlemi

satın almış olduğunuz ürünün bankanız tarafından para iletimi onaylandıktan sonra, ürününüz hemen kargo şirketine teslim edilmek için hazırlık sürecine girer. Siparişi onaylanan ürününüzün tedarik süresinde herhangi bir problem yaşanırsa, internet sitesine kayıtlı olan e- posta adresine mağaza yetkilileri tarafından, ürünün tüm detayllı bilgileri gönderilir. Böylece satışı onaylanan ürün alıcısına en kısa sürede ulaştırılmak için kargo şirketine iletilir. Kargo şirketi, kargonuzu teslim aldıktan sonra 1 ile 3 iş günü içerinde teslimat adresinize kargo iletimini gerçekleştirir. Kargo şirketinin teslimat süresi; teslimat adresinizin bulunduğu bölgeye, merkeze uzaklığına ve ulaşım kolaylığına göre de değişebilmektedir. Kargo iletimi adresinize de yapılamazsa, kargo şirketinin bölge şubesine bırakılır. Bu durumda da kargo şirketi tarafından bilgilendirme sms yolu ile yapılır. Flo’ nun sanal mağazasından satışı gerçekleşmiş ürününüz, sitenin hesabında kayıtlı olan e- posta adresinize kargoya verilene kadar detaylı anlık durum bilgisini görüntüleyebilirsiniz. Bu aşamadan sonra size gönderilen kargo takip numarası ile Aras Kargonun resmi internet sitesi üzerinden kargom nerede sorunuzun cevabını, dağıtıma ne zaman çıkacağını ve hatta hangi kurye ile adresinize teslim edileceğini öğrenebilirsiniz.

Aras Kargo İle Takip İşlemi

Satın almış olduğunuz ürününüz; Aras Kargoya iletildikten sonra, kargo şirketi tarafından sms yolu ile size kargo takip numaranız gönderilir. Flo’ nun internet sitesindeki hesabınızdan ürününüzün kargoya verildikten sonraki aşamasında, kargo takip numaranızı sitedeki hesabınızdan da öğrenebilirsiniz ya da sisteme kayıtlı e- posta adresinize gönderilen bilgilendirme mail’ inden. Aras Kargonun resmi internet sitesinde sol alt köşede yer alan gönderi takibi bölümüne, size iletilen kargo takip numaranızı yazıp ok işareti şeklindeki butona basmalısınız.

1

Bu işlemden sonra kargonuzun detaylı durumunu görebileceğiniz bir diğer sayfaya yönlendirilirsiniz. Yönlendirildiğiniz bu sayfada kargozunun dağıtımda mı yoksa merkez şubede mi olduğunu detaylıca görebilirsiniz. Eğer internet üzerinden işlem yapmayı tercih etmezseniz, Aras Kargonun 444 25 52 nolu numarasını tuşlayarak müşteri temsilcisinden de detaylı bilgi alabilirsiniz. Dilerseniz de Aras Kargonun resmi internet sitesine girdiğinizde sayfanın sağ tarafında bulunan canlı destek hattı üzerinden de bilgi alabilirsiniz. Kargo şirketinin görevli kuryesi teslim adresine geldiğinde adreste değilseniz, kapınıza  “Geldik, evde yoktunuz” notu bırakır. Kargo şirketi ile bu nottan sonra iletişime geçerek evde bulunduğunuz bir zaman diliminde ikinci kez adresinize gelmesini sağlayabilirsiniz. Eğer adresinizde teslimat esnasında başka biri bulunuyor ise imza ve kimlik bilgilerini göstermesi karşılığında kargonuz teslim edilir. Aras Kargonun, kargo teslimat bedeli olarak 8 TL’ dir. Yapacağınız alışverişiniz, 50 TL olan alt sınırı geçer ise kargo bedeli ücretini Flo karşılamaktadır. Dilersenizde kapıda ödeme avantajından yararlanabilirsiniz. Bunun için Siparişi tamamlarken işlemler esnasında kapıda nakit ödeme seçeneğini seçmeniz gerekmektedir.

Garanti ve İade Koşulları

Flo’ nun internet mağazasında aldığınız ürününüz kusurlu/ hasarlı olduğunda ya da ürününüzü beğenmediğinizde 14 günlük yasal süreç içerinde iadesini gerçekleştirebilirsiniz. Kargo şirketinin kuryesi teslimat için teslimat adresine geldiğinde kargonuzu kuryenin yanında açıp incelemeniz gerekmektedir. Eğer ürününüz size kusurlu/ hasarlı geldi ise görevliye kusurlu/ hasarlı ürün tutanağı doldurması yasal süreç için mecburidir ve ürünün kusurlu/ hasarlı olduğuna dair bilir kişi raporunun geçerli kılınması için zorunludur. Aksi takdirde ürünün kusurlu/ hasarlı olduğu kanıtlanamayabilir. Formu doldurtup aynı gün içerinde kuryeye teslim ederek iade edebilirsiniz. Bundan sonra gerçekleşecek olan süreçte de Flo’ nun müşteri temsilcisi ile iletişimde kalarak işlemleri takip edebilirsiniz. 444 33 56 numaralı telefonu tuşlayarak Flo müşteri temsilcisine ulaşabilirsiniz. Teslimat adresinize teslimi gerçekleşen ürününüzü beğenmeyip iade etmek isterseniz 14 günlük yasal süreç içerisinde aynı kargo şirketi ile geri ödemesiz olarak Flo’ ya iletebilirsiniz. İade edeceğiniz ürünün kullanılmamış ve hasar görmemiş olması gerekir. Teslimat sırasında ürününüz ile size gönderilen faturasını ve ürünü orijinal kutusu içerisinde size gönderilen tüm aksesuarları ile kargo şirketine teslim etmeniz gerekmektedir. Bu durumda ürününüzün orijinal kutusu da zarar görmemiş olmalı. Kargo şirketinin kutusu ile gönderilen ürünlerin iadesi ürün bütünlüğü durumundan kabul edilmemektedir.  Flo müşterilerinin yalnızca güvenli alışveriş yapması ile ilgilenmemektedir. Ayakkabı ürünlerinde rahatlık kadar sağlık için geliştirilen 5 nokta teknolojisini de kullanmaktadır. Aynı zamanda satılan ürünün orijinalliği ve insan ve çevre sağlığı içinde güvenli olup olmama durumu ile de FLO güvencesinde kontrol etmektedir.

Aras Kargo İnternet Sitesi için TIKLAYINIZ!

Aras Kargo Müşteri Hizmetleri: 444 25 52

Flo İnternet Sitesi için TIKLAYINIZ!

Flo Müşteri Hizmetleri:444 33 56

Etiketler:

Reklam
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz